Vă rugăm să citiți cu atenție Politica noastră de Retur detaliată mai jos.
Pentru a procesa returul cât mai rapid și eficient, vă rugăm să completați formularul de retur disponibil la acest link: https://www.latkon.ro/formular-retur-produse .
Formularul ne ajută să obținem toate informațiile necesare pentru a vă oferi un serviciu de calitate și pentru a ne asigura că returul dumneavoastră este gestionat corespunzător.
Pentru produsele defecte sau pentru schimbarea produsului comandat, contactați cu prioritate Serviciul Clienți 0752.941.471 sau pe e-mail contact@latkon.ro pentru a vă ajuta în acest demers.
În măsura în care sunteți consumator în înțelesul legii, beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă retrage din Contract, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege.
Pentru evitarea oricărui dubiu, persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retragere din Contract.
Înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile, ne puteți informa cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract.
În cazul retragerii din Contract, dumneavoastră aveți obligația de a ne restitui Bunurile în legătură cu care v-ați exercitat acest drept în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de retragere din Contract, iar noi avem obligația de a vă restitui sumele achitate pentru respectivele bunuri, în termen de cel mult 14 zile de la primirea Bunurilor, folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de dumneavoastră pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sunteți de acord cu o altă modalitate de plată. Sumele achitate pentru respectivele bunuri vor fi restituite (i) pentru comenzile achitate cu card bancar, prin restituire in contul din care a fost efectuata plata, iar (ii) pentru comenzile achitate cu ramburs, prin virament bancar în contul indicat de către dumneavoastră.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, nu suntem obligați să rambursăm costurile legate de returnarea bunurilor.
În plus, în măsura în care în urma manipulării Bunurilor de către dumneavoastră, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor, rezultă o diminuare a valorii Bunurilor returnate (spre exemplu în urma utilizării acestora), această diminuare a valorii va fi reținută de către noi din sumele pe care urmează să le returnăm. În acest sens, Bunurile trebuie să fie returnate curate, fără urme de uzură, împreună cu toate componentele, de preferat în ambalajul original.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
a. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b. furnizarea de produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c. furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
f. furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care profesionistul nu le poate controla;
h. contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j. furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
k. contractele încheiate în cadrul unei licitații;
l. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering sau serviciile privind activitățile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m. furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere.
Politica de Anulare a comenzii
Ne dorim să ai o experiență plăcută și fără probleme atunci când faci cumpărături la noi :)
În cazul în care ai nevoie să anulezi o comandă, îți oferim posibilitatea de a face acest lucru în mod simplu și convenabil. Ai dreptul să o anulezi direct din contul tău de client, accesând secțiunea “Comenzile mele”.
Este important să știi că poți să anulezi comanda online, din contul tău, până în momentul în care este creat awb-ul pentru curier. După acest moment, ai la dispoziție două variante: fie anulezi comanda selectând opțiunea din SMS-ul primit de la curier, acolo unde se aplică, fie poți să refuzi comanda atunci când ești contactat de curier pentru livrare.
Contravaloarea produselor va fi restituită în câteva zile în contul bancar din care ai efectuat plata, dacă ai achitat online.
Dacă întâmpini orice alte dificultăți sau ai nevoie de asistență în procesul de anulare a unei comenzi, te rugăm să ne contactezi și vom fi bucuroși să te ajutăm în cel mai scurt timp posibil.
Este o onoare să fim partenerii dumneavoastră în procesul de achiziție și suntem dedicați în a vă oferi cea mai bună experiență posibilă!