Pentru a beneficia de garanția produselor achiziționate, clientul trebuie să trimită produsul prin curier la următoarea adresă:
Destinatar: LATKON UNLIMITED SRL
Adresa: CATTED BUSINESS PARK, HALA 1, SOSEAUA DE CENTURA, KM 62, CHITILA, ILFOV.
Persoană contact: LATKON
Număr telefon: 0752941471
Vă rugăm să vă asigurați că ambalarea produsului este corespunzătoare și că includeți toate accesoriile și documentele relevante (coletul trebuie să conțină și factura produsului/produselor dumneavoastră). Este recomandabil să păstrați și să folosiți ambalajul original al produsului, dacă este posibil.
După ce primim produsul returnat, echipa noastră de service va efectua o evaluare a acestuia pentru a determina natura defecțiunii și pentru a decide asupra următorului pas în procesul de reparație sau înlocuire.
În funcție de rezultatul evaluării, vom lua măsurile necesare pentru a remedia problema în cel mai scurt timp posibil.
Dacă produsul poate fi reparat, acesta va fi returnat la dumneavoastră în stare perfectă de funcționare. Dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, vă vom oferi alternative.
Garanția de conformitate pentru persoane fizice este de 24 luni, iar pentru persoane juridice este de 12 luni.
Va rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată sau utilizare incorectă atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate sau incorecte includ (fără limitare) următoarele situații:
- Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;
- Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
- Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
- Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
- Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
- Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei vadite în utilizare;
- Prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare la componentele electrice deteriorate datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces sau orice substanțe sau impurități;
- Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzătoare.
În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.
Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparației vă recomandăm să consultați informațiile de mai sus.